jobba och ledarmiddag

Idag fick jag hoppa in och jobba fastän det är min lediga vecka. Fast det gjorde inte så mycket för det var ju så himlans tråkigt väder idag... Dessutom köpte jag ytterligare ett par snygga skor..haha kunde inte låta bli.

Snart ska vi iväg på ledarmiddag för alla trupp, rg o ag tränare. Ska bli kuul:) Vi ska äta och bowla på bowlaget:)
Då måste jag planera mer med Ploy när vi ska ta hennes utgång, (hon "vann" det av mig på SM eftersom hon va så hiiimlans duktig!!) Så jag ska fixa värsta utekvällen till henne för det har hon tjatat om att hon vill ha ända sen hon börja träna ordentligt inför SM. Så då fixar Linnsan;)
Men Stocken är ju stängt o vi som tänkte gå ut imorn...suck... ajja vi får hitta ett annat datum..

Min helg är som vanligt gympafylld, avslutning med några tjejer på fredag, övernattning med dem och sedan avslutning med min egen trupp på lördag. Sedan måste man ju kolla fotbollen!!

Nej nu ska jag nog gå o kolla lite tv innan jag börjar göra iordning mig...

Ha det så bra allihopa!
Kramar på er


i even flew home a day to soon all because
i couldnt wait to kiss u


Kommentarer
Postat av: Anna

ojoj, ny design, va fiiiint!!!

tack för senast, var så roligt att du kom och förgyllde min dag darling!

hoppas vi ses snart, händer ju tyvärr inte allt för ofta, det gillar jag INTE!!

ha det bäst!

puuuuuuusssssssss

2008-06-12 @ 18:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0