ont i mina stackars fötter!

Mina fötter är helt slut.Så jäkla ont!  Jobbar hela dagarna och sitter ner typ en kvart. Plus att skorna inte är de skönaste... Önskar man hade en pojke här hemma så man kunde få lite fotmassage. haha. Men det är vad det är...

Jag har blivit partyprinsessa på hög nivå den här sommaren känner jag. Vart ute maaassor, men det är ju så himlans kuul o dansa o träffa sina vänner! Dessutom har jag blivit riktigt bra på att vara spontan och göra spontana saker och det är jag himlans stolt över! Så himla kul!
Har träffa gympagruppen massor, vi har kollat på två biofilmer, myst här hemma, tränat osv osv. Så himlans kul!
Ploysan och jag gick ut igår då såklart...haha vi åt lite middag här hemma och sen gick vi till snerikes. Det var mysigt där som vanligt men det vart ganska lugnt eftersom jag öppnade idag på jobbet. Så jag gick hem innan ploy och nouseiba, lämnade dem rockandes på dansgolvet... tihi

Har också en ny favorit cd som alla ni måste lyssna på! Soundtracket från Step up 2-the streets. Och så måste ni såklart se filmen!!! Så jäääkla bra!

Nu idag när jag slutade såhär tidigt tänkte jag att ja ska städa och laga massa mat eftersom jag aldrig hinner det annars. Handlade hos Johanna maaassa mat så att ja ska sluta äta ute. Känns som jag har gått upp massor så nu ska ja äta bättre!:)

Saknar mammsen och Emil som är nere i Varberg hos kusinerna. Tycker inte om när folk är borta.. Ansvar och oroliga känslor..

Nej nu ska ja städa min lägenhet:)
puss på er
im about to let it go...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0