Tröööött!

Jag är så otroligt trött! Inte sovit mycket alls den här veckan. Hoppas kunna sova nu när jag går och lägger mig och sova i minst 9 timmar...
Igår var det först träning med tjejerna - de var så duktiga!
Sedan var det träning själv... Det var riktigt kul att köra mixfriståendet igen!
Sedan var det 80års kalas hos mormor:) Hon är så sööt!
Sedan var det förfest hos mig. Det måste jag då säga tjejer - vi vet hur man festar! Vilket spel körde vi inte liksom? Haha. Sjukt roligt kortspel - " Hur fan visste du det?" hette det. Och den kommentaren kom verkligen upp typ 100 gånger under spelets gång!
Sedan var det singstar, våra vanliga kortspel och Gabriellas tjofadderittan sång. Haha. - Varför var det bara jag som körde tjejer????

Sedan vart det utgång på Platina. Det var skitkul att dansa loss! l o v e u g i r l s

Idag har jag sooovit, sedan har jag lämnat in min mobil, igen- suck- Den började skriva meddelanden uppochner. Mycket intressant måste jag säga...
Sedan var det träning med våra underbara tjejer:) De är så duktiga!
Gick lite tidigare för att fira mammsen som fyller år idag!:) Vi åt på restaurang il forno:) Var sjuuukt god mat och framförallt efterrätten! mmmmmmm

Nej nu måste jag sova så jag orkar imorgon! Skola 13-16 o träning 16-22:)

Sov gott alla! En tanke; Det är ofta man säger "Idag har jag gjort mycket eller idag har jag varit duktig, men inte ofta man säger -Idag har jag varit lycklig!"

I know we've been through hard times and the struggles
And I just wanna tell you I love you (I love you) Grattis mamma!<3


Kommentarer
Postat av: aussiegirl =P

Aaa jag vill oxa va med och parta med er!!!! Det lat som att ni hade haft jatteroligt! Harligt att lasa vad du gor om dagarna. Betyder mycket for mig =). Halsa bas 2 tjejerna fran mig! Puss alskar dig vannen!

2008-01-14 @ 08:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0