Gymnastiken

Vad skulle jag göra om jag inte hade så mycket gymnastik i mitt liv? Inte många som kan förstå varför och hur jag kan ha så mycket gymnastik i veckorna.
Nu har jag ändå en dag ledigt i veckan. Förut hade jag ingen. Inte för att jag inte trivdes med det men kände att det blev lite väl mycket. Hade tills förra veckan ledigt två dar i veckan men vi var tvungna att byta lite dagar på en av grupperna.
Det jobbigaste tycker jag är alla som tjatar om att det är för mycket för mig. Det kan väl jag bestämma själv. Det är klart att det är mycket men jag skulle inte hålla på med det om jag inte älskade själva sporten och alla personer omkring det så mycket... Jag får träffa massor av vänner flera dagar i veckan tack vare den. Dessutom tycker jag otroligt mycket om alla mina tjejer som jag tränar. Känns skönt att veta att de uppskattar att man är där och att de ser upp till en.

Vet att jag missar mycket eftersom jag inte har tid med så mycket mer men jag tycker ändå att jag ser till att vara med mina andra vänner, hänga med ut osv osv ändå.

Den andra sidan är den där man sällan får uppskattning och ofta får negativa överaskningar från högre satta personer. Det är lite jobbigt när allt bestäms utan att ens prata med oss som är nere på träningarna. Känns väldigt otacksamt att stå där då. Hoppas det blir ändring på det snart. Men får alltid den där obehagliga känslan i magen när det är möte eller när något sägs...
Får se hur det går...
En grej till känns som att det kommer att vara sista droppen...

Idag har jag hämtat mitt barnvaktsbarns som vanligt på tisdagar:) Vi gjorde semlor och spelade tv spel. Vet ni hur bra jag är på det egentligen? Det visste inte jag heller!!!
Sedan bar det av en snabbis hem till tomtebo där Joel hjälpte mig mixa en låt som jag ska ha till en av mina grupper imorn:) taaack brorsan! Sedan försökte jag tipsa lite på vägen hem när han övningskörde men vet inte hur mkt det uppskattades...suck. Känns som att det aldrig kommer bli lugnt på den nivån...

Sedan hade jag möte i Fyrishov. Inga större överraskningar som skönt var men ändå lite jobbigt för vissa saker...

Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt... Dushat o städat upp lite som vanligt.
Nu kollar jag på gymnastikklipp på you tube... riktigt roligt.
Sov så gott allihopa.
puss o kram

we are living in a material world, and i am a material girl....

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är en duktig tjej!!
puss

2008-01-30 @ 17:58:54
Postat av: jessica

Forstar precis hur du menar min van. Vad skulle vi gora utan gymnastiken. Far crup har nere ibald av att jag inte ror mig som jag borde. A alla tjejer man tranar, det e ju helt underart. Men oj har det blivit brak uppe i de hogre makterna igen? lat inte bra i sa fall. Hoppas allt loser sig. Alskar dig vannen kram!

2008-02-05 @ 10:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0