Ett inlägg till min trognaste bloggläsare;) A N N A<3

Anna saknar bra läsning. Och det förstår jag. Jag har inte skrivit på någon dag eller så. So here it goes.
Haft lite beslutsångest här ett tag om ja skulle dra mig till stocken ikvl, Helena o bobo va där tex. o så lite mer folk;)

Men till slut orkade jag inte för då skulle ja ju tvingas sminka mig hitta en outfit och alla ni som känner mig vet hur lång tid det kan ta.hahaha
Men fia o ja kom iaf fram till att vi ka ut imorn:) På värmlands:) Daniel ska skriva upp oss på listan. THAANX

Men först på dagen ska vi till IKEA. Vår nästan favorit affär. Efter h&m och sådär... Hoppas Anna följer me...Jag ska försöka köpa ett vitt överkast för typ åttonde månaden i rad och även en byrå eventuellt. Jävlit sugen på det men vartfan ska ja då göra av min tv.... tål att tänkas på...Där innan ska ja iaf äta lunch me mammsen.

idag var en seg dag till en början. Som vanligt kom jag inte upp på morgonen. Tvingade upp mig vid halv 11. Hur fan kan man va så trött på morgonen? Jag skyller på min träning till 22 och sen att man ska hem o äta lite o fixa innan man kan gå o lägga sig. Blir alltid runt 12 som tidigast...
Men iaf och då skulle jag försöka läsa tre kapitel i en bok som vi skulle göra referat till och även frågeställningar. Första kapitlet gick bra men sedan såg jag att jag hade för lite tid så jag skummade resten efter Fias pappning och råd(l o v e u) och skrev några mycket intressanta frågeställningar... HAHA

I skolan var det första dagen med nya klassen. Men som tur är har jag ju Fia o Eva-Lena... BÄSTA!
Fick ett nytt arbetslag. Fia va me i det:)hihi... Men det gick iaf bra med alla kapitel o frågeställningar som tur va. Sen åkte jag till Fyrishov o körde lite styrka innan jag började träna mina tjejer. Det gick ganska bra faktiskt. Lite ovant att va i hallen på en torsdag, var länge sen men det var kul... Sedan cyklade jag hem... Vet ni hur mkt det blåste idag eller? Fick fan hålla i hatten alltså!
Sen hände allt det där me beslutsångest men d har ja ju redan skrivit om så läs där uppe om ni glömt;)

Nu sitter ja o äter popcorn och dricker pepsi max... det är så jäävla gott! O inte så fasligt onyttigt heller!
NEj nu ska jag nog ladda upp det här så anna får något att läsa!

Sov så gott allihopa! Saknar dig Jessica! o dig me Bella! Kom hem snart o va rädda om er!


They said you wouldn't make it so far, uh-uh

And ever since they said it, it's been hard

But never mind the nights you had to cry

Cause you have never let it go inside

You work real hard, and you know exactly what you want and need

So believe and you can never give up

You can reach your goals, just talk to your soul and say


[chorus]

I believe I can, I believe I will

I believe I'll know my

Dreams are real

I believe I'll chant, I believe I'll dance

I believe I'll grow real soon

And that is why I do believe

Till alla mina vänner. älskar er. pussen.


Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack min ängel för bra läsning!! tihi!!
jag hoppas oxå att jag hakar på er imorron, tror det...ni får peppa mig!!! du är en underbar tjej, bara så du vet!!!
puuuuuussss

2008-01-24 @ 22:57:02
Postat av: Brushan

Även om det inte är min grej att läsa om hur länge du sminkar dig eller läsa om när du frestar oss andra med popcorn och läsk så tycker jag att du ska ha creds för att du uttrycker dig på ett så pass personligt och underhållande sät

fet stil yao (L)

2008-01-25 @ 00:23:53
Postat av: Bror

gud vad ja lät som Peter Swartling eller nån sorry du skriver om roliga saker

du e bäst

2008-01-25 @ 00:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0