Världens bästa mixtrupp<3

Idag vann vi guld i Mälartruppen i Eskilstuna! Världens bästa mixtrupp! Vi va så himla duktiga! Mattan va klockren, hoppet också och vi ska inte ens tala om hur perfekt friståendet var... !!
Okej nu ska ja inte låta överstolt men ja e verkligen stolt! Vi körde skitfint! Vi slog Södertälje!!! OCH Katrineholm och Strängnäs- dessa brukar va bra lag sörrni! Dessutom slog vi bålstad, eskilstuna, gymmix och nåt lag till...
Jag är skitnöjd!
Jag hade världens kaosförträning!! På hoppet fick jag nån fixidé att ja inte kunde skruva helskruv helt plötsligt, så ja kom bara ett halvt varv o la av.... gick till slut en enda av typ 17... På mattan hitta ja ingen sats till salton, ja hamna på landningsmattan hela tiden. Suck. Alla ni som håller på me gymnastik vet hur irriterande det är när satsen inte stämmer. Finns ingen chans att kunna köra ens eftersom man inte kan landa fel liksom. Svårt å beskriva för alla men mina gymnastvänner förstår iaf!
Dessutom var jag sjukt trött och mådde illa typ alla förträningar. Orkade liksom inte göra nånting... men det ordnade sig ju som ni förstår och ja körde tillome handvolt sträckt för första gången på tävling:) Den bästa jag har kört nånsin tror jag! Ni som vill se filmer o kort får gå in på min facebook sida och sedan till mina grupper "Rm-äldre och mixtruppen" Förhoppningsvis är vi snabba att lägga in alla grejjer där! - Jessica du måste se våra varv! Du kommer bli stolt! Mattan var för dig!!!!!!!

Tursaker idag;
frisyren(tyvärr)haha
musiken på matta
karl-orvar eller va hette han, nya maskoten gjord av en skumgummibit från gropen:p, linn och rebecca?
Att vi inte fick köra direkt.
Att vår musik tog slut(SÅ KLART!) - tur att vi lärt oss gruppen;)

Jag hade iaf en skitrolig dag! Nu försöker jag bara fördröja tiden för att ja inte ska gå o lägga mig för d känns så jobbigt att somna så tidigt...
Annars i helgen har jag gått ut me Ploy<3, i fredags. Vi gick till värmlands på helenas o julias nollegrej:) Det va riktit trevligt! Sedan lördag var det träning me tjejerna som vanligt, den gick riktit bra faktiskt. Efter vårt lilla snack eller hur emma:p<3
Sedan var det kurs i c-hallen. Jag o ploy va nog tröttast o mest bakis men d gick ganska bra. Skönt att det inte blev så blodigtallvar som vi förberett oss på!

Nej nu måste jag gå o städa o dona lite... Blir så lätt stökigt här hemma när ja har så litet, men mycket mysigt!
hoppas alla ni går o lägger er lika glada o nöjda som jag!
puss på er alla

Sometimes I feel your not listening
Sometimes I feel you don't understand

Cuz im just a little girl you see
But there's a hell of a lot more to me
Don't ever under estimate what I can do
Don't ever tell me how I'm meant to be

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur går det med kärleken nufötiden?
Har du hittat någon gullig kille??
Kramar

2008-02-04 @ 15:03:34
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Anna

Grattis, va duktiga ni är!!
Tack för dina sms och tack för att du
bryr dig, du är en bra tjej Linn!!

2008-02-04 @ 20:13:23
Postat av: jessica

Harligt att det gick sa bra. E sjukt stolt. langtar efter att fa komma hem och trana igen med er. !!! Pussar och kramar i massor!

2008-02-05 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0