teckenspråksträning

idag körde jag teckenspråksträning med mina tjejer. Och de var jätteduktiga! Jag har ju typ ingen röst men kunde ändå inte hålla mig borta från träningen. Men ja alla mina extra mammor där ute(och min riktiga) jag tog det riktigt lugnt.
Det coolaste var att tjejerna hade en kanon träning! De blev liksom också lugna och tysta av att jag var knäpptyst och bara visade vad de skulle ändra på. Länge sen de var så fokuserade och koncentrerade. Och det fick de höra också! Dessutom fick de en liten alla hjärtans dag present av mig, ett godis hjärta som de verkade bli glada över.
Det som behöver förbättras ordentligt Jessica är vigheten. Inte många som kommer ner i spagat osv. Vad har hänt liksom? Fattar ingenting. Ajja det får vi fixa!

Sedan blev det besök hos familjen. Lite kaos som vanligt men vilken mat mamma hade gjort! Sjukt gott! Sedan let´s dance och massa kramar av lillebror<3

Imorgon är det tidig träning med tjejerna - blir nog teckenspråk igen- och sedan hem och vila. Ska försöka gå på tjejkväll med min egen gymnastikgrupp ute hos Linn. Skulle vara jättekul om jag orkade åka dit! Men med förkylning vet man aldrig...
Hoppas jag blir frisk snart.

Saknar dig Jessica<3 kom hem snart
Och dig med Gabriella<3

in my familyportrait...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0