Mycket bättre dag!:)

Idag vaknade jag 6.40 av att Emma messade att hon hade mitt block. Tack gode gud för det! Tänk om jag hade glömt mitt block med alla mina anteckningar inför tentan i Gottsunda sporthall då hade den varit borta ju. Man får aldrig tillbaka saker som man glömt i skolors gympahallar det har jag lärt mig!
iallafall så var hon så snäll att hon kom o lämnade det till mig några minuter senare för hon skulle till jobbet.

Då var det inte långt kvar till jag skulle gå upp så jag låg kvar i sängen och drog mig lite... 7.20 gick jag upp och då var jag förvånandsvärt pigg:) Tog på mig mina baggy jeans o mina nya vita skor från skopunkten såklart:) Dessutom var det ju ganska varmt ute så jag tog min skinnjacka:) Och så hade jag sovit med flätor så jag hade lite lockigt hår. Så det kändes riktigt bra att gå ut till limon(fias vita volvo) som väntade på mig...
Hon blev riktigt avis på mina skor o vill nu köpa likadana... vassegoo fia d e lugnan!

Sedan var det alltså seminarium i två timmar me en lärare som heter Bella. Hon är helt sjukt bra. Hon har ett sätt att alltid berätta sina lektioner på ett sätt som tom jag orkar lyssna hela lektionen på. Inte helt utan att skriva ner tjejernas tävlingsvarv men ändå. Jag lyssnar bättre om jag får göra nåt samtidigt...

Sedan satte vi oss i arbetslaget och gick igenom gamla tentor inför tentan vi har på måndag. Kändes riktit bra efteråt hoppas hoppas hoppas att jag klarar tentan. Orka göra omtenta liksom.


Sedan passade jag o Fia på att åka till Willys och handla eftersom hon åker hem imorn och det är sista dagen vi har bilen då.. Jag säger vi men ajja... Vi e praktiskt taget samma person ibland...


Handlade massa gott fast nyttigt o var riktigt nöjd sen! Solen sken o ja o Fia åt varsin glass på vägen hem för 2.50 styck:)


Sedan har jag donat lite här hemma. Gjorde sparrissoppa med bacon i som Fia rekommenderade. Det var sådär gott. Det godaste var nog leverpastej mackorna till:p

Haha kul att det fanns smakprov på Willys, det var blåbärssoppa, mackor med leverpastej och också soppor.
Jag köpte allt. haha. Blåbärssoppan va jättegod och leverpastejen också!

Jag har lite bestämningssvårigheter vad gäller mina två inköpta vårjackor. Ska lägga upp kort på dem så får ni säga vad ni tycker ni som läser. En lång o en kort. Måste välja.

Ajuste glömde berätta om träningen igår!
Gick skitbra kändes det som, körde bakåt utan problem och dubblar också. Körde framåt med Kattis<3 och hon log så konstigt efter att ja körde en handvolt-sträckt att jag trodde jag hade gjort nåt fel... Men hon log vidare och jag fick kommentaren "NICE" hihi... Blev jätteglad. Inte ofta man får så fina ord från henne. Hon är en skitbra tränare!
O Sara e såklart helt underbar hon också! Så skönt att hon är ofta på träningarna nu för tin!
Vi har förresten beställt nya dräkter nu:) Vi ska få en i varje storlek till en början för att kolla hur snygga de blir:)
För att få ihop pengar till dessa ska vi jobba på bandy-sm här i Uppsala. Vi ska stääääda. Det gör vi så gärna och tänker på våra blåglittrande dräkter till RM i Umeå.

Nej nu måste jag sluta skriva innan ni ledsnar!
Ha det så bra mina änglar, njut av solen...

She will be loved


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0