Joel tog körkort idag:)

Min lilla lilla bror tog körkort idag! Kan inte fatta det! Så himla snabbt det gick o så duktig han va! Hoppas att han kör försiktigt nu så att mamma inte behöver oroa sig så mycket...

Jag har vart hemma hos Johanna o fikat idag! Hon är så duktig, värsta hemmafrun... tvättade o bakade. inte dåligt!

Sedan har jag hängt lite med Fia. Vi kolla på tv o snacka. Behövdes idag även om vi inte sa så mycket. Skönt att förstå varann så bra.

Nu väntar jag på att Gotlandsgänget ska komma förbi o så ska vi gå å käka på någon nation. Ska bli gott jag är riktigt hungrig! Gjorde en jättemisslyckad köttfärssås idag. suck.

Annars har dagen varit seg o depp. Vet ju varför fast ändå inte liksom. Skitkonstigt...

Och Hanna- ingen pojkvän... trött på killar faktiskt. Bara idioter som kommit min väg än.suck igen.

Ajja nu ska jag försöka rycka upp mig. Finns ju värre saker liksom.

Nu kommer de! Ha det så bra hörrni...

puss o kram

Just a little girl...

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis brushan!!!

2008-02-06 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0