Jobbigt just nu

usch va ja klagar... tycker alltid jag skriver när ja e nere. Men det är liksom skönt att skriva av sig. Är jättemycket just nu.
 I skolan, vi har lektion varje dag och på måndag har jag värsta största tentan på två dekurser.
Gymnastiken, måste fixa massa linnen och försöka fixa tryck till dem men får inte så mycket gensvar från folk som jag skulle vilja och orkar/hinner inte ta tag i allt själv så får kanske lägga ner idéerna...
Lägenheten, är jättestökig. Är alltid så när jag mår dåligt att jag inte orkar lägga tillbaka sakerna osv osv...
Måste tvätta också. Shit vad jag sliter strumpor! har typ en vecka efter tvätt men sen ere slutt igen...

Nu borde jag väl sova men kan inte riktit somna nu för tiden. Har också att göra med att jag har för mycket...
Ska nog ta ett städryck istället. Det brukar göra att det känns lite bättre iaf....

puss o kram

bleeding love...


Kommentarer
Postat av: Anna

Babe! take it easy, du kommer fixa tentan, jag gjorde ju det!

2008-02-26 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0