En bra nyhet i all denna sjuuuukhet

Jag är redan sjuuuukt trött på att ligga i sängen. Någon som är förvånad? Inte jag iaf. Jag är nog den mest rastlösa människan på joorden!

Men precis när jag hade klagat ut all min misär till min kära mamma så ringde mobilen. Det va Sofia, min kusin som bor i Göteborg/Paris.
Hon fråga om hon fick sova hos mig! Hon snurrade runt i Stockholm o allt vad det nu va:) Så himla roligt! Så hon kommer hit, hon var inte rädd för mina bacillusker... Tror iof inte ja smittar o ja behöver ju inte hångla me henne...
Vi ska nog spela canasta o massa annat kul som vi alltid hittar på. Kanske lite lugnare än vanligt och vi är nog inte så pigga på att göra en dans - en annars odödlig tradition... Men det gills inte om nån e sjuk...

Annars idag har jag iaf varit hos läkaren. Min ädle riddare Fia följde med mig såklart! Hon är underbar. verkligen underbar. Hon har svar på allt. Framförallt vad jag behöver i olika sammanhang. kom med en necessär med olika mediciner som jag kan behöva. Något att gurgla halsen med, två olika sorters halstabletter och panodil brus. Alltså förstår ni vilken söt alla hjärtans dag present<3 vänner för livet<3
Jag köpte iaf massa onyttigheter på Willys på vägen hem från läkaren för ere nån gång som man får äta vad man vill så ere när man är sjuk. Något jävla kul ska man väl ha? hihi. Detta instämde Fia bigtime på å vi köpte varsin semla. Vi åt dem dock var för sig men jag tänkte på henne när jag åt den så jag skickade ett kärleks sms till henne<3haha

Ajuste ja berätta inte vad som hände hos läkaren, han va ganska trevlig men lite udda. haha. Men iaf jag hade ingen halsfluss eller så utan bara ett virus. Fick två nya superdyra astma mediciner för min förkylningsastma som jag hoppas hjälper. Kändes faktiskt så redan efter första gången:)

Men men nu sitter jag här med mina läkerol som fia säger är godis men jag säger är halstabletter och min saftsoppa som fia avskyr men ajg tycker är skön för halsen och väntar på min lilla kusse<3 ska kanske försöka plugga lite innan hon kommer men orkar inte riktit. Svårt att koncentrera sig på att läsa när man är sjuk o snuvig liksom.
Ajja hoppas några av er där ute är friska och slipper ligga till sängs hela tiden för det är jäävligt tråkigt!

puss på er!

she wants to go home but nobody's home...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0