Världens sötaste bebis--Lucas<3

Söööööt!!!
Denna underbara lilla person har legat på min mage och sovit hela kvällen. Helt underbart... Du är så fin...

Idag har det varit full fart som vanligt. Har träffat Emma o Angelica på stan, åt kebab o gjorde lite ärenden. Sedan mötte jag upp Helena för att göra lite mer vågade ärenden som inte Emma våga... haha
Vi gick sen hem till mig för att vila våra små ben innan det bar av till Java för middag med Jessica o Sofie... underbara vänner...<3

Sedan åkte jag hem till Johanna alltså och hjälpte henne göra klart julkolan och sedan gjorde vi iordning våra fina burkar som vi ska ge bort julkolan i... Det blev riktigt bra faktiskt!

Imorgon blir det klippning först, sen träffa Therese och sen hem till familjen för uppesittarkväll med bingolotto och inslagning av paket. Mysig tradition...

Nej nu är jag helt slut. Ska gå o lägga mig med Pärs tröja...

puss på er

Lost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0