Tisdag

Idag har det varit en sjukt seg dag. Jag har mått jättekonstigt o klara bara av att stanna på en av två lektioner i skolan... Magen gör skitont o ja mår lite illa hela tiden. Dessutom vägrar min huvudvärk ge sig o blir så sliten av att inte få må bra.
Fia, min räddande ängel, kom förbi med lite mat till mig så jag blev lite piggare men nu sitter jag här med dunkande huvud och knäpp mage... suck...

Men men. Klarade mig igenom träningen igår iaf trots huvudvärken. Och det gick riktigt bra! Alla var taggade av tävlingen som gick så bra som jag hoppas alla har läst om här nere (även fast bara en person har kommenterat och detta under tjat*hinthint*)
Jag körde iaf handvolt helskruv (typ andra gången) och sträckar bakåt på matta.
Vi fick massor med information om resten av terminen också av tränarna, älskar när folk planerar o bestämmer...haha
Onsdagen den 17/12 ska vi ha en juluppvisning då alla är välkomna att titta på oss. Vi kommer köra lite tävlingsvarv och båda friståendena... Sen kommer vi ha lite fritt också i hallen så kanske vill ni prova på några volter;)Detta är kl 20.30 och det kommer att kosta 20 kr. Vi samlar ihop pengar till vår trupp nämligen:)

Imorgon har jag två lektioner till och sen är det träningar. Hoppashoppashoppas jag får vara pigg imorn!
Tror att det beror på att jag slarvat med mat och sömn men det är så jäkla svårt att få ihop allt i livet ibland. Man prioriterar liksom... Ibland blir man ändå själv lidande men det tar man ju..

Nu hoppas jag att ni kommenterar lite så blir jag lite gladare denna ruskiga tisdag... hihi

puss på er

live your life...



Kommentarer
Postat av: Emma

vi får ta upp våra fina måltider igen på onsdagar så att du sköter dig ordentligt!! puss

2008-12-02 @ 22:34:28
Postat av: Emma

vi får ta upp våra fina måltider igen på onsdagar så att du sköter dig!! puss

2008-12-02 @ 22:36:02
Postat av: Emma

oj menade inte att tjata :P

2008-12-02 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0