Helgdax igen

Nu är det äntligen helg igen.
Idag har jag varit i skolan skiiit tidigt... suck... svor över vår schemaläggare heela vägen till skolan, varför lägga alla lektioner kl 8.15-10.00? Flera dagar i veckan??? Varför inte ha alla föreläsningar på samma dag så slipper man gå upp tidigt varje dag...
Lektionen gick i allafall bra och jag fick ju träffa mina favvisar Fia och Eva-Lena:)
Vi har äntligen fått reda på att vi får skriva examensarbetet ihop och vi har till o me kommit på vad vi ska skriva om!!! Vi ska skriva om hur lärare startar upp med en klass, hur de lär känna eleverna och hur de individualiserar sin undervisning. Ska bli riktigt kul faktiskt!

Sedan åkte jag hem för att sooova... skönt! Sov en hel timme typ sen gick jag upp och mötte Helena Julia och Linnea på fyrishov för vi skulle äta lunch o kolla på landslaget när de tränade. Bara det att de gick på lunch när vi kom... haha...
Så det var bara att cykla hemåt igen...suck
Vilade lite till och sen var det dags att jobba på Shooooepoint! Det gick riktigt bra och var kul faktiskt! Jag fick bland annat klippa av en sko från en tjej vars dragkedja på skon hade fastnat... haha

Sedan mötte jag mamma och Joel o följde med dem hem. Lite tjaffs men sjuukt god mat!

Så sitter man här o e lite trött o lite seg o nere och så kommer världens underbaraste pojkvän med dessa;



Nu ska jag gå o kramas...

puss på er ta hand om er...

how about a round of applause

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0