Ute på praktik

Hej!
Sorry min enda läsare, Anna att ja inte skriver så ofta nu men jag är ju som du vet ute på praktik. Herregud har aldrig varit så trött någon gång tror jag. Har så sjukt mycket att göra så att det inte är sant.
Jag har väl redan skrivit om alla uppgifter jag ska göra men jag gör det igen.
6 st pm, seminarie uppgifter som ska vara 3 sidor var.
4 st observationer (idag har jag gjort tre):)
Studieplan ska skrivas(har gjort det idag men måste visa den för min handledare)
1200 sidor ska läsas inför tentan som är den 4/6.

Förutom allt detta ska jag alltså försöka koncentrera mig på att bli lärare. Herregud igen.
Ska liksom planera lektioner, lära mig planera terminer osv.
Inte så kul.
Dessutom är det för mycket på alla håll nu.
Tycker inte om när familjen mår dåligt då bryts jag ner inifrån tills jag inte står ut längre. Försöker stå emot den här gången men det börjar svida.

Det som håller mig igång just nu är Våruppvisningen på söndag, ska bli kul att visa upp så mycket:)
Dessutom längtar jag sjukt mycket till tävlingen i Umeå!
Ska bli riktigt roligt!

Tänker mycket på Engla. Stackars familj!

Hoppas att ni där ute mår bra och att ni har mindre att göra än mig.
Sov gott nu ska jag gå o sova fastän jag har sovit middag två timmar. Helt slut som sagt.

Ni får gärna kommentera så jag vet om jag verkligen bara har en läsare...haha

i have nothing if i don´t have u... --- friends and family


Kommentarer
Postat av: Anna

du måste försöka komma ihåg att stanna upp och andas ibland min ängel! man måste få vara ledig och göra ingenting ibland oxå, annars orkar man inte med, tro mig...jag vet!! din vfu kommer gå strålande, du kommer bli en superb lärarinna, det är jag säker på! Tack för lite skön kvällsläsning!!!
pussar och kramar till tusen!!

2008-04-15 @ 22:09:49
Postat av: helena

anna är faktiskt inte den enda som läser dina inläggg :( jag gör också de, faktiskt...
hehe. puss

2008-04-15 @ 22:36:36
Postat av: bella-rebecka

Jag mä linn, Du gör så att mitt "jobbiga liv" blir till ett paradis. Du klarar allt! :)

2008-04-16 @ 21:51:05
Postat av: Marika

Jag läser faktiskt oxå!! =)Puss puss!

2008-04-18 @ 16:01:47
Postat av: Jessica R

Linn, du är superduktig med allt du gör, fortsätt kämpa på!
Ta hand om dig o ta det lugnt ibland också, allt ordnar sig till slut ändå!
O som du ser läser jag också din blogg, one up :)
massa kram!

2008-04-22 @ 12:21:57
Postat av: Joel

du klarar det Linn!

2008-04-23 @ 17:02:49
Postat av: jessica p

Du vet ju att även jag e en flitig läsare =P Puss! Ses ikväll

2008-05-17 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0