Nu ere mycket...

Har 1200 sidor att läsa i denna kurs o måste typ läsa klart allt imorn och på fredag. SUCK!
Sedan är det massa uppgifter som vi ska göra ute på praktiken som börjar på måndag. Utöver det kommer vi examineras genom ett PM och en salstenta på fyra timmar. Herregud hur ska jag klara detta?

Jag måste dessutom välja kurs till nästa termin. Om jag väljer examensterminen, måste jag börja söka jobb och ny lägenhet eftersom jag inte får bo kvar här om jag inte pluggar.

Sedan är det mycket träning, dels på grund av Våruppvisningen den 20/4 (som jag hoppas alla kommer o kollar på;) vi ska köra mixfriståendet:)) dels på grund av att vi snart har tävling i Umeå...

Imorgon kommer Jessica hem! Jag är så lycklig! Kan inte förstå att det har gått hela 6 månader! Trodde aldrig att de skulle ta slut... Men äntligen ska jag få vara med min älskling igen! Vi ska köpa gymkort tillsammans o kolla lägenheter:) Kanske flytta in tillsammans. Haha nu lät det nästan som om vi va tillsammans men så ere inte... Hon e bara en av mina underbaraste vänner.

Imorgon blir det alltså maaaassa plugg som vanligt och sedan ska vi försöka åka o säga hej till Jessica såklart!:)
på fredag blir det bara plugg o sen träning och sedan barnvakt. Lördag träning, hjälpa till på tävling i Fyrishov  o sen utgång me Jessica! KUUUUUL ska det bli!

Nu måste jag sova om jag ska orka plugga imorn. Satt till halv sex i tisdags, tre idag och imorn måste jag nog sitta till runt 5. BLÄÄÄÄÄ!

Vill jag ens bli lärare? Kommer jag ens klara av det? Bra att ge upp nu liksom...

Puss på er alla mina fina vänner...

u got me checked in to rehab
and baby ur my disease

Kommentarer
Postat av: Anna

du kommer garanterat att bli en grym lärare, du klarar ju allt!! när jag går barn ska du få undervisa dem! känner igen den där paniken med att läsa sista terminen men tro mig, allt löser sig! man kan ju inte plugga i all evighet bara för att slippa flytta eller börja arbete....i wish men så är inte fallet...suck!! lycka till med all läsning, du kommer fixa alla uppgifter under din vfu, samt PM och tenta....trust me för det gjorde ju jag förra terminen!! du är bäst min ängel!!
kommer den 20:e om jag kan, ska göra mitt bästa!
puuuuussss

2008-04-10 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0