Komplimanger och glada människor

Det är så härligt med folk som är glada, ärligt glada. Då tänker jag främst på folk som typ har serviceyrken eller jobbar på något sätt med människor. Finns inger värre än en övertrevlig expedit som man märker är tillsagd att vara så...

Igår gick jag och Pär ner på stan för art köp en glass men kom på att vi kanske skulle äta middag först...
Så vi gick till Jalla där en sjukt gullig tjej gav mig komplimang för mina naglar... Så gulligt.
Sen gick vi till glass-kiosken och där var det en såå gullig tjej som såg så glad ut, helt ärligt... Sen frågade hon om jag var gymptränare, jag hade tydligen tränat henne och hennes syster för ett tag sen. 
Då blev man glad bara av de två glada människorna liksom... världen behöver fler såna... 

Jag gillar också mina naglar, funderar på hur jag ska göra dem på fredag när det är dags igen.. Några förslag? 

Nu är jag på gymmet och pustar lite.. Ska snart traska hemåt. 

Ni får gärna kommentera ni som läser så jag vet vilka ni är..❤️️

Feel the love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0