I said yes to The dress!!!

Förra onsdagen tog jag och älsklingen en dag ledigt mitt i veckan. Det var sportlov och vi passade på när det var lugnt på mitt jobb framförallt eftersom han kan välja lite mer... 
Han får sällan med mig till storstaden, blir lite halvt stressad bara av att tänka på att åka dit men den här gången föreslog han att vi kunde åka dit så han fick gå i affärer och jag kunde kolla brudklänningar... 
Inte så mycket att prata emot där;) 
Jag fick med mig världens bästa Sofie som är min ständiga följeslagare i allt💜
Det var helt sjukt, vi gick till den affären som vi inte kollade i sist och där fanns den. Klänningen jag velat prova sen i julas då jag klämde in mig i den i Värmland. 
Den gick iaf och stänga och den är underbar. Kunde inte sluta le. 
Inte många gånger man känt sig så fin... 

Kändes så konstigt! Skulle jag sluta prova nu? Skulle jag beställa? 
JA blev svaret. ;) 
Så lycklig, jag har hittat min klänning och den kommer i juli ungefär.. Får se vart jag ska förvara den i 10 månader... Hoppas jag inte ångrar mig under tiden men ångesten över att den klänningen kan gå ur sortimentet efter sommaren, den säger att det är The dress... 💞

Så lycklig... 

//Linn

How long will I love you
As long as stars are above you 
And longer if I can 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0