409 dagar kvar..

Nästa månad är det bara ett år kvar. Den här tiden sen min älskling friade till mig har gått så himla fort! Så jag antar att året innan vi gifter oss kommer göra detsamma.
I nuläget känns det liksom för tidigt att göra så mycket, nu kan man fortfarande drömma och ändra sig med alla detaljer som gäller bröllopet.
Nästa månad är det ett år kvar. Då kommer det börja hända saker:) Vi ska bland annat ha en middag det datumet vi ska gifta oss fast det här året med lite provning av dukningen vi skulle vilja ha så vi kan se temat framför oss:)
Såå tacksam för att Johanna hjälper mig med all bröllopsplanering, hon är så duktig på att se vad som kommer se bra ut och fixar och donar;) Hon har redan beställt tyll i vår färg som vi ska ha på borden under middagen :)
 
Vi ska också ta lite kort med en proffsig fotograf, får se vad de bilderna kan användas till;)
 
Idag har jag jobbat, tränat två pass för jag missade ett igår samt tagit en snabb intervalltur i solskenet när jag kom hem. Så skönt!
 
Hoppas ni alla haft en bra tisdag!
Kramar
//Linn
 
my youth is yours... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0