Ny dator så jag kan planera ännu bättre!!

Har köpt ny dator! Mitt i helgens fullspäckade schema kom jag på att jag behöver faktiskt det! Jag vill kunna planera, söka, spara bilder och sätta ihop olika dokument, framförallt till bröllopet men också til vardags. Så nu är den här! Fantastiskt hihi! Tobias var så snäll och fixade alltihopa till mig!
Så nu ska här planeras!


Möten med olika lokaler är inbokade för veckan! Skarholmen och Sven Dufva blir det att kolla på då, spännande!
Har ni fler förslag får ni gärna höra av er!
 
Idag har det varit ledarupptakt hela dagen med våra barn- och ungdomsledare. 


Det var en riktigt lyckad dag tycker jag! Information blandat med lunch och workshops så jag hoppas att ledarna är nöjda, jag är alltid så glad när jag kommer därifrån, får sån energi av att se alla som brinner för gymnastiken och som vill lära ut den underbara sporten till Uppsalas barn och unga. De är fantastiska!
 
Nu har jag bara suttit i soffan resten av kvällen. Orkade inte träna idag så lite smått ångest över det men det tog bara stopp. Tre helger och tre upptakter samt en ledarrekryteringsdag gör väl att man blir lite sliten;)
 
 
Hoppas ni haft en bra helg!
//Linn
 
Can't help but wait...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0