En ledig helg!

Äntligen!!!
Så himla skönt att vara helt ledig!
Inledde helgen med en sovmorgon (inte så lång som jag trodde det skulle bli) och så åkte vi iväg och kollade på lokaler och olika ställen till bröllopet. Så mysigt att titta! Tyvärr var en av kyrkorna som vi verkligen ville titta på inte öppen så den ska vi kolla på imorgon bitti.
Det har blivit en del bröllopstankar i helgen❤️️


 Sedan blev det lunch på IKEA och så bar det av till gymmet:) Bra träning och solen sken:)
Kvällen spenderades hos Täräs på födelsedagsfest. VÄRLDENS middag hade de gjort, så fint alltihop! Jättetrevlig kväll!
 
Lördagen startade med lyckotårar (berättar senare) och fortsatte med en tur på stan, köpte lite skojjigheter, skönt slapp i soffan innan det blev städning inför kvällens gäster. Äntligen fick vi träffa kusinen min och hennes fästman. Blev en helkväll med massa god mat och MASSA vin haha.. Satt och pratade inpå småtimmarna, vi tog inte ens fram spelen, då förstår ni hur mycket vi hade att prata om;) Mycket bröllopssnack såklart, de gifter sig om lite mer än en månad så det är så kul att höra allt de tänker och planerar.
 
Idag var huvudet lite segt men det blev bättre efter en finfin brunch;)
 

Mums!

Sedan blev det lite mer slappande i soffan (har såå längtat efter att få slappa i soffan) tills kom Pär hem från Sci-fi mässan. Sen kom svärfar och joinade oss på middag och bio :) Ett päron till farsa, sådär kul men alltid trevligt att gå på bio. Förutom att det stank urin i salongen. Och att jag hade en jätteskum man bredvid mig som satt och pratade med sig själv under hela filmen... Lite creepy...
 
Nu är jag helt slut och laddar inför kyrko-tittande, jobb och sen planerande imorgon! Vi ska försöka göra en budget. Wish us luck...
 
Hoppas ni haft en underbar helg!
Puss
//Linn
 
you are so beautiful, to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0