Att få börja planera...

För ett planeringsfreak som jag är det HELT underbart att få börja planera sitt eget bröllop... Kan fortfarande inte förstå att det hände. Den där fina soliga kvällen här nedanför oss... Så romantiskt och underbart! 

Idag har vi varit och kollat på bygdegården, festlokalen bredvid Danmarks kyrka. Vi tycker om Danmarks kyrka och om Pär tycker om en kyrka då älskar jag den;)
Nejdå men jag älskar den kyrkan. Den är så lagom.. 
Men om vi hittar en annan fin lokal att gifta oss i så har jag lovat att kolla med öppna ögon. Det är den här "framskridningen" i kyrkan och stämningen och "pampigheten" som jag tror alla många fantiserar om som jag vill åt men det kan man säkert få till på andra ställen också! 
Så när vi kom hem kollade vi på fler ställen som är möjliga.. 
Har ni fler förslag? 
När man vet vart då kan man bestämma exakt när och vi har redan ett datum i åtanke men det gäller ju att stället vi väljer är ledigt då... 
Är mysigt här... 

Så lycklig... 

Annars idag så var det jobb jobb och jobb och på en ensamlunch blev det bröllopssökningar på nätet. Hitta jättefina checklistor! 


Imorgon blir det en 14 timmars jobbdag och så ska det hinnas med lunch med mammsen och träna på det:) 

Hoppas ni alla haft en underbar onsdag i det mysiga regnet;) 
Puss 
//Linn

I got all I need when I got you and I... 
❤️️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0