Vad som kan hända...

Herregud vilken kväll igår...
Vi hade tjejkväll för min goda vän Marcus fina flickvän, Ines med bubbel, snittar och många goa skratt! 
Vi kidnappade henne från sjukhuset där hon bor med sin dotter och tog henne hem till oss. Mackan hade hjälpt oss att göra i ordning hennes favvo-snittar (och skumbananer?!) 
Hon blev sminkad av mig och fick håret fixat av Anna❤️️ 
Bubblet flödade och fler och fler vänner droppade in. 
19.15 tog vi taxi till Aaltos där vi åt gott och vi tog oss senare vidare mot Stationen där Ines bjöds på shots. 

Senare begav vi oss mot Flurran. 
Där i kön slapp vi visa leg (gamla nu!!!) förutom Elin och Sofia som blev lagom nöjda... Jag slapp iaf betala inträde (tack Lovisa ❤️️) och sen gick vi till garderoben. 
Där kommer en kille ragglandes mot mig och säger "henne måste jag prata med!" Han ville kramas och när jag puttade bort honom säger han "du har stans mäktigaste axlar..." 
Vet fortfarande inte om det var en komplimang eller inte, det var ju nåt nytt om man säger så.. Kände mig som en mega-tjej.... 
Nästa grej var en man (typ 40 år) som satte sig i mitt knä. Jag puttar bort honom och han säger "vi hade det här bordet" okej sa jag, "hade..." Han trampade mig även på foten så jag trampade tillbaka på hand ny-polerade spetsiga skor;) 
Jag är inte den som inte säger till;) 
Kvällen slutade med att en taxi chaufför försöker lura mig och säger att "den bilen du beställt kom precis och tog med sig några andra"... "Jaså det vet du?" Idiot! 

Nu hade jag en sjukt rolig kväll med fina människor men varje gång man går ut blir man ändå lite förvånad över vilka konstiga människor det finns... 
Tur man kan skratta åt det, oftast. 
Jag älskar dig! ❤️️


Tack för igår finingar! 

Push play stop rewind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0