Så himla bra kväll!

Sådär bra som det oftast bara blir när man inte tänker att det ska bli nåt speciellt... 
Jag och Eva skulle prata och dricka vin. Slutade på Oasia med Fredrik, Pär, gladiatorn Phoenix, goda drinkar och en himlans massa skratt!! Tack Eva och gänget för en såå bra kväll!!! 
Fredrik matchade drinken med tröjan. Viktigt.. 

Du gör mig glad❤️️


Haha Eva i ett nötskal, händer alltid grejer... Haha ditt mms till mig under kvällen!! Klockrent! 


Så trevlig kille-gladiator och allt! 

Kul när man kommer ihåg att ta massa kort! Men alla visar jag inte här haha! 
Det här sammanfattar kvällen ganska bra... Tack min Evis, en kväll med dig var precis vad jag behövde!😘

Hoppas ni haft en fin helg! 
Min har varit riktigt bra!! 
//Linn

Love me like you do... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0