Myskväll!

Älskar effektiva dagar! Jobbade bra och åkte direkt till gymmet för att aktivera mitt kort som spärrats för att jag råkat missa 3 bokningar.. Så nu kan jag boka pass igen!! Bokade tre pass imorn och på fredag bara för jag blev så glad att det funkade haha! 
Sedan åkte jag och handlade (pepsi Max och mango haha! ) och åkte sen hem. Körde lite styrka och duschade medans älsklingen lagade mysmiddag! Supergott! Fixade sen klart med dräkterna som jag tvättade i natt men som inte torkade så lätt... Och sen pysslade jag en hemlis som ni säkert får se imorn;) 
Kvällen avslutades i soffan framför big brother, gillar inte att jag är så fast men fan vad roliga några av dem är! 
Nu är det sovdags, är så trött! Spelar ingen roll hur länge jag sover, måste vara mörkret. Och att vi inte har fönster på jobbet. Och att det är mycket nu. Och att jag är i en orolig-period. Har såna ibland och just nu är det mycket. 
Men men imorn är jag säkert piggare! Då ska det sista inför Km på lördag fixas!! Taggad!
Sov gott nu alla finingar! ❤️️
Puss
//Linn
You are so beautiful, to me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0