Jag är jag

Så är det bara. Tänk vad skönt om alla bara kunde må bra i sig själva och i sin kropp... Alla SJUKA ideal skapar stress, oro och sjukdomar och det vill jag bort ifrån. 
Jag vill börja någonstans. Börja med de tjejerna som betyder jättemycket för mig och som är i en jobbig ålder när det gäller ideal, krav och lära känna sig själv. Peppa dem att våga vara trygga o sig själva. 
Därför gjorde jag igår armband till alla i Elittruppen, med deras initialer, som de ska ha och "ladda" inför JSM. Tänka positivt och peppa sig själv. Och att vi är ETT lag nu❤️️

Sedan ville jag som sagt få fler att tänka på och få upp ögonen för hur störda ideal vi har idag. Att jag faktiskt duger som jag är och inte behöver ändra på något. Att den enda bekräftelsen man behöver kommer från dig själv. Därför gjorde jag "jag-är-jag" armband också och det var några av dem som ville ha dem också:) dessa ska man ta på sig om man känner sig lite osäker eller tvekar på sig själv och när man tar på sig dem är det bara positiva tankar om sig själv som gäller. Jag är jag. Sådeså! 


#jagärjag14

Hoppas på att ha peppat någon idag:) 
Puss på er, var snälla mot varandra och mot dig själv imorgon❤️️
//Linn

Put your make up on
Get your nails done
Curl your hair
Run the extra mile
Keep it slim
So they like you. Do they like you?

Get your sexy on
Don't be shy, girl
Take it off
This is what you want, to belong
So they like you. Do you like you?

You don't have to try so hard
You don't have to give it all away
You just have to get up, get up, get up, get up
You don't have to change a single thing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0