Not so perfect saturday...

Kunde inte sova i natt. Fick så som jag får ibland och låg klarvaken till kl 06.00. Somnade då och sov till kl. 10.00. Sedan var det dags att gå upp och göra sig klar för lilla Milos dop <3
Det var såå fint och han var hur nöjd som helst. Underbara älskade unge...
 
Huvudvärken dunkade genom dagen och när jag kom hem kom såklart det förväntade migränanfallet. Däckade i soffan och har nu iaf fått i mig lite mat och försöker ta det lugnt i soffan men huvudvärken släpper inte riktigt. Ska jobba hela dagen imorgon och blir lite stressad för då måste jag må bra.
 
Kanske ska ta en promme så jag får lite luft, nån som ska mé?
 
Hoppas ni haft en superbra helg!
 
puss
//Linn
 
I do it for you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0