Lugna små övningar

Saknat träningen såå mycket nu när jag varit sjuk såhär länge... Känner mig sjukt otränad och svag som jag alltid gör direkt när jag är lite sjuk och inte får träna.
Jag är livrädd för att jobba eller träna när jag är sjuk eftersom det var en hjärtmuskelinflammation som gjorde att min pappa blev sjuk där för 20 år sen. Den orsakades av att han jobbade fast han var sjuk...
 
Så jag har låtit bli i 3 veckor och musklerna är därefter.
Men nu när jag snart ätit penicillin i 4 dagar borde jag kunna starta lite smått tycker jag. Tänkte starta med lite spänningsövningar som jag kan göra hemma som inte ger värsta flåset.
Återkommer med hur det går...
 
Med små steg framåt ska jag ta mig... Mot sommaren!
 
//Linn
 
If you give me a chance...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0