Just call me a survivor

Ganska bra låt av Helena Paparizou tycker jag!
Är sjukt trött just nu, sitter och kisar med ögonen som en tok för att ens se vad jag skriver.
 
Hade en sjukt trevlig kväll med friskis-tjejerna igår, vin, ost och kex, oliver och tjejsnack... Blir det bättre en fredag eller? Så härligt att träffa nya människor också och få prata lite mer än "bara" träning:)
Vi gick härifrån vid 00.30 och satte oss på Edenbergs och pratade lite till och sedan blev det My Gyros innan hemgång. Sov riktigt gott men vaknade tidigt. Spelade Hay Day i sängen (JA jag är beroende) och gick upp och åt brunch innan träningen.
 
På vägen hem från träningen köpte jag fika till eftermiddagsgästen som kom förbi. Eva min fina Eva... <3
 
Ikväll har det blivit fotbad, målande av naglar, stickande, planerande av träningar, och så kollande av Mellon såklart. Tycker All we are är bäst typ och självklart gick inte den vidare?! - Vilken var er favorit?
 
Imorgon blir det nog Gränby med min fina Johanna, sedan fika med Gotlandsgänget här hemma, första gången de ser lägenheten:) Så blir till att städa lite innan;)
 
Nej nu blir det mer stickande och sen sängen!
 
Sov gott alla änglar!
Puss
//Linn
 
All we are...
 
Så värdefullt, så viktigt, så mycket kärlek...
 
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0