Förkylning försvinn!

 
 
Trött på att ligga här i soffan (även om det är en mycket skönare soffa nu...)
Blev sjuk i tisdags och legat sedan dess. Har iof jobbat onsdag torsdag och idag men kunnat göra det i soffan i mitt tempo och inte pratat så mycket. När jag blir förkyld kommer det först som ont i öron, hals och trötthet... Sedan sätter det sig på mina stämband och på andningen och där är vi nu. Jag kan inte prata för länge för då försvinner rösten och jag blir helt torr i halsen och det gör ont!
 
Måste spara mig till tävlingen imorgon som jag försöker få allt klart inför. Senare ska jag och älsklingen åka och handla inför morgondagen, han har lovat att hjälpa mig eftersom jag blir andfådd av att sticka och plocka ur diskmaskinen typ.
 
Imorgon är det alltså dags för Uppsalajakten, en ungdomstävling som jag har ansvar för. Det kommer cirka 400 gymnaster så det ska bli superkul så länge jag har ork imorgon!! Har verkligen försökt vila och ladda, gick inte ens på tjejernas träning i torsdags och det vet ni som känner mig att jag inte gärna hoppar över. Så hoppas hoppas hoppas att jag mår mycket bättre imorgon!
 
Har det iaf mysigt i nya soffan framför tv:n :)
Njut av dagen idag, det är ju dessutom fredag!
Puss
//Linn
remember loving neighbours without expecting favours...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0