ÄNTLIGEN!!!!!

Soffan är hääääär!!!!!
8 november beställde vi den. Eller ja, vi försökte beställa den men EM möbler glömde att beställa den så när jag ringde vecka 3 som vi blivit lovade fanns den inte. Sedan när jag ringde förra måndagen sa de att den skulle komma och sen ringde de igen och berättade att fabriken hade influensa så att den inte skulle komma utan skjutas upp en vecka till men nu kom den alltså idag. Både jag och Pär var livrädda för att det skulle vara fel färg eller divanen på fel sida bara för att de krånglat så mycket. Och JA det var ett fel... SÅKLART! Soffan hade skadats vid leverensen så vi ska byta ut ryggstycket men det syns inte så vi kan iaf ha den så länge. Så det kändes ganska litet jämfört med vad vi trott.
Kommer aldrig mer beställa något på EM!
 
Snygg blev det iaf eller vad tycker ni?
Älskar vårt bord som mamma och Tobbe har slipat och målat!
Puss
//Linn
 
Yes we can...
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hoppas verkligen ni fått en schysst kompensation från Em!!!

2014-03-06 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0