Update!

Helgen spenderades i Haninge på USM med finaste tjejerna i världen. De presterade som vanligt och man blev stolt och varm i hjärtat.. 



9 personer blev 8 och sen 7... Vi körde hopp på 6 personer och matta och fristående på 7... Och de körde grymt! Hamnade på 12:e plats av 34 lag...

Stolt! 

Helt slut så blev en powernap när man kom hem och sen begav jag mig mot stationen där det blev middag och vin med min babe! 



Bästa sis, babe, fis och bästa vän❤️️
Väldigt god mat och framförallt bästa sällskapet..
Som jag saknar dig när vi inte ses...❤️️

När älsklingen kom hem från jobbet fick jag en överraskning, han skämmer verkligen bort mig! ❤️️

Igår var det jobb och träning och träning och jag hann också med att titta på lilla lillebrors nya lya!! Så fint! 
Konstigt att han är så stor nu, hjärtat..
Men så glad för hans skull! Kommer ihåg det som igår när man själv flyttade första gången.. Spännande, roligt och läskigt! Mamma satt i någon timme på Kattes parkering och grät när hon lämnat mig första natten...❤️️

Idag har jag jobbat, lunchat med mamma i solen och kört spinning i värmen:) 
För er som undrar så är jag på 78 pass nu så väldigt tveksamt om jag hinner. 
När jag kom hem gjorde jag kycklinggryta, städade undan lite och tog en promenad till Ica. 
Så fint det är här omkring med slottet, domkyrkan och blåa himlen kl 22 på kvällen... 
 
Hoppas ni haft en bra tisdag! 
Imorgon är det studenten för alla här i Uppsala! En sån härlig dag! 
Puss 
//Linn

I'm only human...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0