Vilken dag...

Dagen började med att jag råkade klä på mig framför mitt fönster i min walk in closet och när jag tittade noggrannare så satt tre bygg-gubbar i sitt fikarum mitt emot och flinade... Kul...

Sen ringde jag EM möbler för att höra när soffan kommer... Den här veckan hade de lovat men de hade visst glömt och beställa så den kommer vecka 9..... 3,5 månad efter att vi beställt!!!!! Tro mig de fick höra på arga Linn och kom med en okej kompensatione efter ett tag.. 

Sedan hade jag bara såna grejer hela dan. Kul..

Tänkte ta ut mig på träningen så det försökte jag iaf.. Dubbelpass blev det så det kan man väl vara nöjd med;) 

Hoppas er dag varit bättre! 
Puss

//Linn

Applause...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0