T R Ö T T

Jobbigt när man är trött på en söndag! Inga lediga dagar kvar. Varit mycket jobb ett tag nu men så är det i början av en termin. Nästa helg är jag på kurs fredag till söndag men helgen efter ska jag försöka vila ikapp.
I fredags och lördags blev det mycket jobb och träning så idag tog jag ikapp med lite vänner <3
Igår var vi iaf och firade Jessica som blivit 30-åring. Supermysigt men vi var båda helt slut så det blev tidigt...
 
Försökte sova ut i morse, gick sådär när våra grannars son springer runt, runt, runt, från klockan 07.00 och sen är det traktorer och bilar som åker på golvet så det blev öronproppar och några timmars sömn till.
Sedan blev det brunch med vännerna på Radisson:) Gott men dyrt;)
 
Sen åkte jag hem och så kom syster Fia och mosters älskling Milo och myste lite:)
Underbart!
 
Nu väntar jag snart ytterligare finbesök, nämligen i form av Stella och Lucas som ska spendera kvällen här och vi ska ha film-mys och göra pizza och bara ha kul!:)
 
Hoppas att ni haft en fin helg och är laddade för jobb-veckan.
 
Nu kommer dom!!
 
Puss på er
 
//Linn
 
It's all because of you...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0