Födelsedagsfiranden:)

Igår firade jag min fina mamma som fyller år på måndag. Hennes present var en överraskning och hon visste bara att hon skulle komma hit osminkad kl 17.00. 
Vi började med att sminka oss och provs kläder:) min mamma är så rolig, hon undrar alltid var och vem jag fått min "tjej-ighet" ifrån. Inte är det från henne iaf! Hon hatar krämer och allt sådant ( jag älskar krämer och allt sådant) hon tycker det är sådär kul med smink och liknande, jag älskar sånt!! Jag älskar att hålla på med naglar hon tucker bara det är jobbigt... 
Men igår tyckte hon det var kul iaf så jag sminkade oss båda och vi provade kläder inför kvällen. 

Sen tog vi taxi ner till stan till kött kök och bar. Så god mat!!!! 
Och så trevligt sällskap! 

Så skönt att prata med mammsen. Hon är bäst. 
Sen åkte mamma hem för hon hade huvudvärk. 
Jag åkte till Pär som var med Tobias och Fredrik på V-dala:) vi hade trevligt där innan vi gick till GH:s och sen Flustret. Fick killarna att dansa lite faktiskt. Sen gick vi bara uppför backen så var vi hemma:) så skönt!!
Ego pic:)

Idag sov jag länge-så skönt!! Sedan åkte vi till Boländerna och köpte present till mormor som fyller år idag. Kl 15 var det fikadags där och jag har världens bästa och finaste mormor! Hon är så cool!

Gull-mormor! 
När vi ändå var i Sävja passade jag på att gå förbi finaste Camilla med en liten pressis... Gissa vad det var?! 

Inte underkläder iaf;) 

Nu är vi hemma och tar igen oss lite innan vi ska åka vidare till mamma och Tobbe för mammas födelsedagsmiddag:)  
Hoppas ni har en bra söndag! 
Puss
//Linn

You raise me up... 
❤️

Kommentarer
Postat av: ploysan

Åh vad roligt det låter, din mammas och din kväll :) Och fy fasiken vad skönt att ni bor så nära nu! Jag och daniel gick från studentvägen till kantorn på nyår och det tog ju banne mig två timmar!!!!!!

2014-01-12 @ 23:44:21
URL: http://ploy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0