Min vecka

Bara tre dagars jobb den här veckan:) skönt! I måndags var det jobb, träning med tjejerna och träning själv. Åt frukost lunch och middag på jobbet, krävs lite planering.. 


Igår var det jobb och sen körde jag ett spinningpass! Gick bra! 

Idag hade jag planer att göra MASSOR med saker... Men allt hanns helt enkelt (orkades inte) med... Jag jobbade kort dag och åt lunch med finaste bästaste mammsen❤️️ Blev Gränby och hann även med några ärenden #hemlisar!!

Sedan bar det av till fisen och älskade Milo. Lekte lite påskhare och  gav dem varsitt påskägg:) 
Milo gillade mest påskägget, inte innehållet haha;) han fick en napp-hållare och Fia fick godis:) 
Sen tog jag en snabbis förbi Gränby och sen in till stan. Köpte proteinpulver och begav mig sen mot träningen. Idag blev det HIT-pass och det gick så himla bra!! Inte ofta jag säger det men jag orkade en hel del och "tävlade" med killarna och tog lika tunga vikter som dem;) 


Så kul att känna att det går bra! Det är nu pass 43 av 100 på min kalender, bihåleinflammationen försenade mig men jag ska klara det! Hoppas jag... 

Imorgon blir det besök hos naprapaten, sen träning med tjejerna och sen bär det av mot Värmland:) 
Påskfirande med finaste svärföräldrarna! Äntligen lite vila och lugn och ro...❤️️
Hoppas ni alla haft en bra vecka och att påsken blir en kärleksfylld och lugn helg! 
Puss på er
//Linn
I'm only human... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0