Bikini premiär...

Ja ni läste rätt... Efter morgonens promenad/springtur satte jag mig i bikini på balkongen. Alltid lika hemskt första gången man tar på sig bikinin för säsongen, blek och fet haha...
Men gud vad skönt det är när solen ligger på och det inte blåser så förbaskat mycket! Fräknarna kommer fram direkt och det är ju det jag får nöja mig med, som har den hudtonen jag har... 
Nu bli det frukost och så får jag kryssa ert kryss till på min kalender, 100 pass innan midsommar. Hade ju bihåleinflammation i 3 veckor så det blir svårt att nå nu men ska kämpa till sista dagen!

Funderar på en omelett till frukost, har ni några bra recept? 
// Linn

Lemme see... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0