Stress-dag

Helt sjuk dag... Fast jag hade en "ledig" lördag för en gångs skull...
Vaknade med ont i magen och huvudet... Visste vad som väntade.
Åkte till Willys med älsklingen, min ständiga vapendragare<3, handlade MASSOR till morgondagens ledarupptakt och massa mat till pappa som är sjuk och inte kan handla och laga mat själv. Dessutom har han inga pengar eftersom det inte är lätt att vara långvarigt sjuk i Sverige ska ni veta...
Åkte hem och lagade ett storkok med köttfärssås  och åkte med det och hans matvaror till honom. Han är så rar min far... <3
Hjälpte honom att diska och fixa lite och vi hann prata en hel del... Var länge sen... <3
 
Efter det besöket åkte jag till jobbet och förberedde lite mer inför morgondagen. Vill att det ska vara så mycket som möjligt ska vara klart även om jag kommer åka dit tidigt ändå... Haha kontroll-freak!
 
Sedan åkte jag hem och slängde i mig lite pepsi max - underbara dryck! - och sedan bar det av till kvällens myskväll med fina vännerna Sofie och Helena. Precis vad jag behövde, Pär och Tobias skulle på fest men jag har verkligen inte orken att hänga med. Gått omkring med tryck på bröstet hela dan som jag hoppas försvinner imorgon efter upptakten och kursen jag ska hålla i. Man vill ändå att det ska bli bra liksom.
 
Nu kollar jag på SYTYCD och försöker varva ner. Okej jag jobbar lite samtidigt men vad gör man inte;)
 
Hoppas ni alla har en superlördag och får en lugn och skön dag imorgon!
 
Puss på er
 
//Linn
 
Vem vänder vindarna?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0