Onsdags-göra!


Skönt att få lite ledig-tid såhär på onsdagskvällen.. 
Jobb och jobb och jobb och träning stod på agendan idag. 
Körde ett hårt HIT-pass på kvällen och sen hade jag lite ensam-tid eftersom älsklingen är på bio. Diskade, vek lite tvätt, och kollade på top model:) 

Idag var det riktigt höstigt!! Kallt och bara 2 grader i morse. Blev till att ta fram vinter-halsduken.. Kallt och kyligt och trist.. Men ska se det fina i hösten den här gången tänkte jag... Träden, friska luften, mys-stämningen, tända ljus, filt och te... 

Vad gillar ni med hösten? 

Nu ska jag och mitt snurrande, tänkande huvud lägga oss i sängen. 
God natt! 
Puss
//Linn

Leave the world behind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0