Freedag!

Som jag längtat!! Framförallt efter att få sova. Helt sjukt vad trött jag är! Hela tiden. 

Men jobbar på saken:) 
Idag blev det först ligga och dra sig i sängen med älsklingen.. Så sällan vi vaknar tillsammans i veckorna så det är alltid uppskattat att vakna av att någon stryker en på ryggen...<3 
Nu sitter jag och väntar hos min dietist. Ska bli intressant. 
Efter detta väntas lunch med favvis-Eva och missions på stan! Tror Eva är perfekt att hjälpa mig med hemlisarna jag ska fixa med:) 
Ikväll bär det av till Stockholm med saknade Helena för att se hur fina Julia och KJ bor i storstan:) spännande!! 

Ha en bra fredag finisar!!

Puss 
//Linn

Enough is enough. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0