Söndags-sjukstuga..

Idag har jag tagit det lugnt... Min förkylning är värre igen (kunde jobba hela lördagen iof proppad med medicin men ändå) men idag var det tråkigare...
Min andning blir ju alltid påverkad när jag är förkyld SÅ HIMLA JOBBIGT!!! Nu kan jag inte prata eller hosta för hårt för då blir det torrt i halsen och så fort jag hostar smakar det blod. Härligt.
Tänkte därför jobba hemifrån imorgon förmiddag så jag inte pratar/anstränger mig så mkt och sen åker jag till jobbet efter lunch om jag känner mig pigg nog.
Jag har iaf hunnit med en sak idag som jag velat gjort länge. En film till mina älskade gympa-tjejer. Hade massor med material som jag tänkt göra en film av men inte riktigt haft tid. Nu när jag varit sjuk ett tag var det den perfekta uppgiften. Hoppas de gillar den! Den finns på min facebook-sida om någon är nyfiken.
 
I övrigt ska vi kolla på en lägenhet imorgon. Så spännande! Håll era tummar!
 
<3
 
//Linn
 
Vart jag mig i världen vänder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0