En helt underbar (oplanerad(?)) helg!

Behövde verkligen detta efter den här hemska veckan. Många som mår dåligt mycket att hantera och mycket att sortera. Dessutom ska man tampas med tråkiga telefonsamtal, idioter och oron som ibland blir för övermäktig. Men det jobbas på det!
 
Igår hade jag en underbart skön ledig fredag, jag körde spinning, tog det sedan lugnt och städade sedan här hemma med älsklingen innan det var dags för en fredagsdejt, bara han och jag:) Vi hamnade till slut på V-dala där maten var okej men billig och bra;) Vi spelade flipper och jag vann. :)
 
Idag har jag och min älskade guddotter haft en mysdag i hallen:) Hon har ju ännu inte fått en gympadräkt av mig (ja jag skäms) så nu tyckte jag det var dags och när jag dessutom hittade en med en prinsessa på, ja det kunde ju inte ha blivit bättre!! (Hon älskar sessor...)
Vi hoppade i två timmar i hallen... haha underbara älskade unge!
 
Pippi-dockan som hon också fick var med hela tiden och när hon ramlade skyllde hon på Pippi... Så söt!!
 
Efter barnvaktningen blev det pub-mys med mamma och Tobbe. Fish and chips och cola blev det för min del och när det regnade som mest passade vi på att cykla hemåt.
Nu har jag ensamkväll framför tvn eftersom älsklingen är på Öl och whiskey-mässan med grabbarna... Herregud...
 
Nej men jag fortsätter väl slapp-kvällen i min ensamhet:)
 
Ha en bra lördagskväll alla fina vänner!
Puss
//Linn
 
I tried carrying the weight of the World...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0