Riktiga kap!

2 nya möbler på 2 dagar till nya lägenheten:) kuul!! En tv-bänk och en stoor bokhylla (4bokhyllor). Billigt och bra på blocket måste jag säga:)



300 spänn styck:) 

Idag vaknade jag med migrän, såg dubbelt så jag somnade om ett tag till. Sen tvingade jag mig till jobbet och jobbade på riktigt bra för att ha språngande huvudvärk måste jag säga. Vid 18 cyklade jag hemåt och så hämtade vi tv-bänken. På vägen hem blev det donken och Mc Betty med rostad lök. Nice!!

Nu har man ångest för att man bara äter och inte tränar med de här jäklarns bihålorna så man väger väl 100 kilo innan december kommer:((( imorn blir det promenader iaf - fettet ska väck!;)

Nu ska jag sova och hoppas på att slippa huvudvärken helt imorn när jag vaknar! 

Sov gott! 
Puss
//Linn

So why am I crying...?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0