Mitt i mitt liv;)

Nu är det fullt upp! Sjukt mycket på jobbet och samtidigt är vi ju snart på gång att flytta.. På måndag får vi nycklarna till vår nya lägenhet!!! Så häftigt och jag kan inte riktigt förstå det tror jag.. Även fast det är svårt att undgå då vi lever bland flyttlådor... Försöker få ihop det så gott det går:) 
I helgen var vi i Ängelholm på U-cupen med världens bästa lag, tjejer och mini-familj. 








Är så stolt över dessa tjejer på så många nivåer.. Inte bara med hur duktiga de på gympa(fantastiska) men hur mogna de är, hur de resonerar och sådana fina människor de är helt enkelt. Blir varmt i hjärtat och det här var nog den bästa tävlingen vi varit på om man tänker på sammanhållning och stämning i gruppen<3 

Idag har jag jobbat och efter jobbet valde vi tapeter till lägenheten:) 


så kul och skönt att vi hitta så fina!! 
Sedan bar det av mot träningen och HIT pass och nu orkar jag knappt skriva på mobilen.. Var tvungen att vila en arm i taget när jag cykla hem. Och i duschen fick jag vila armarna hela tiden för det var jobbigt att tvåla in sig. Haha då förstår ni hur tufft passet var idag... 

Nu blir det tv med min älskling! 
Hoppas ni haft en fin dag! 
Puss
//Linn
Vart jag mig i världen vänder... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0