M I G R Ä N

Ligger i kolsvart rum och försöker ignorera migrän-anfallet.. Går sådär men kan inte inte göra någonting för då tänker jag för mycket på att det gör ont. Idag fick jag en överraskning när jag kom till jobbet! Snälla Kicki hade med sig underkläder och krämer från VS eftersom hon varit i USA i två veckor. Så idag slapp man vara själv:) 


Jobbade så hjärnan brann och sen var det träning med tjejerna. Jag vågar inte träna själv än tror jag för jag har ont i bihålorna och ibland i halsen.. Hoppas det går över snart. Men min dag verkar alltså ha klämt musten ur mig för jag brukar inte få migrän såhär en måndag... 
Så jag får nog vila mig resten av kvällen, jag som tänkt plugga inför helgens dömande och packa nån låda sådär... Men men en annan gång:) 

Puss på er!
//Linn

Walk with me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0