Sista april

Trots dåligt väder blev det ett typiskt Valborgs-firande för oss i år! Mycket trevligt och med fint sällskap:)
Började med picknick tillsammans med resten av Uppsala (och de 100 000 inflyttade för stadsfesten;) i Ekonomikumparken. Fikade med smörgåsar, jordgubbar och andra godsaker:) Var kallt men smart som jag är hade jag med mig vinterjackan och filtar osv så vi höll ut till kl 13.30 typ. Då begav vi oss mot Sofie för att lämna av saker och sedan styrde vi mot Flustret:) där spelade Du och jag och vi fick svinbra platser, uppe på balkongen så vi såg jättebra! Träffade mycket roligt folk och när det började närma sig slutet så gick vi för att undvika massan... Hem och duscha, byta om och sminka om sig. (Återigen överraskar jag mig själv och kan sminka mig på 20 minuter) tillbaka till Sofie för grillning och självklart blev det lite kortspel också. Som tur var för allas trevnad, vann Sofie så vi kunde gå vidare med glatt humör till kvällsaktiviteten som var släppet på Norrlands:)
Kul där men jag och älsklingen var så trötta så vi åkte hem ganska tidigt.
Första maj bjöd på rejäl sovmorgon, bra serier, en bra film ( En prinsessas dagbok-haha!) pizza och spel och pysselmys hos Helena och Tobias:)
Nu blir det till att sova för att orka jobba imorgon, ska försöka orka ett träningspass efter tjejernas träning också imorgon..
Hoppas ni haft en härlig Valborg och att ni mådde lika bra som jag idag!
Imorgon händer det mycket-hoppas det går bra...
Puss
//Linn

I spend my whole life with the world on my sholders...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0