Mycket gjort redan:)

Gick upp vid 9 och tog en lång promme:)eller iaf ganska lång för att vara jag:) sedan tog vi cyklarna och resväskan som gått sönder och åkte in till stan och reklamerade den. Lite tjurig var hon som tog emot den, tyckte det såg ut som en flygskada... Undrar lite vad de inte skyller på som flygskada då de slipper ta emot den och då ska man anmäla till flygbolaget istället...
Men jag gav mig inte så fick pengarna tillbaka.
Sedan stressade jag hem har nu ätit lunch och ska stressa vidare mot träningen med de bästa<3

Ikväll får vi se vad som händer har försökt ringt till syster för att höra vad hon gör ikväll..

Hörs senare!
Puss
//Linn

With you by my side...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0