Hur kan man fortfarande vara trött!!?

Sov 12 timmar i natt och 1,5 timme när jag kom hem idag och nu fryser jag och vill sova igen... Kanske börjar bli sjuk?? Eller så blev man bara riktigt leds idag...:(

Vi har iaf spelat spel med Fredrik ikväll. Och åt middag. Linssoppa och hembakat bröd:) jättegott och trevligt! Jag vann dessutom Caracassonne en gång! Äntligen!
Nu slappar vi framför tvn och jag somnar nästan.
Försöker hålla mig vaken ett tag till... Trevligt om man kan vara social ett tag iaf..
Imorgon blir det lite fix och sen träning med tjejerna. Tanken var att försöka att inte planera så mycket den här helgen och hoppas på att andra planerar eller bjuder in men vi har redan spräckt det ikväll ju. -Vi är lite planeringsfreak tror jag... iaf jag. Men ikväll var det Pär som bjöd in:)
Men imorgon blir det kanske oplanerat:) så vill ni ses får ni gärna höra av er;)
däremot ska vi till Johanna och älsklingarna på söndag! Ska bli supermysigt!! <3

Hoppas fredagen varit bra för er<3

Puss

Its a new day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0