Herregud...

Jag har sån himla träningsvärk!! Det är helt sjukt hur ONT man kan ha! HIT-passet i onsdags gick så himla bra och härligt nog så känns det i typ HELA kroppen. Går som en kratta för att inte tala om när jag ska sätta mig ner...
 
Jobbat hela veckan, lyckats med morgonpromenaderna varje dag hittills (igår tog jag morgonprommen på kvällen bara) och idag tog jag en lång och välbehövlig sovmorgon. Till 10 och låg kvar i sängen och bara njöt av att vara ledig!
Igår jobbade jag och tränade tjejerna. Snart tävling, det ska bli jättekul!
 
Idag står dietist, spinning och domar-plugg på schemat... Kvällen är helt oplanerad så förslag mottages tacksamt;) Tänkte försöka att inte planera hela helgen även om det mesta redan är gjort... haha misslyckats innan jag börjat... Men som sagt kvällen är ledig och älsklingen är i Gävle så får se vad jag hittar på för kul.
 
Nej nu hoppar jag på cykeln till dietisten så får vi se vad hon har för råd till mig den här gången! Tror kanske jag hittat vad som är problemet med min mage... Kolsyra... Tråkigt men sant.
 
Ha en bra fredag!
 
Puss
 
//Linn
 
You're the world to me...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0