Härliga helg!

Haft en skön helg! Fredags spenderades på cykel, både ute och i spinninghallen:) på kvällen pysslade jag framför Let's dance och fick även in lite domar-plugg:)
Igår körde jag spinning-intervaller och sedan körde jag till tjejernas träning som gick bra! Det är helt sjukt varmt i hallen när det är såhär kvavt ute!! Sedan bar det av hemåt till älsklingen som satt med sin nya mobil i soffan och kollade på hockeyn... När den var slut gick vi ut och åt. Svantes blev det med alla vår-bals personer:) det serverades bara nachos så jag slapp välja vad jag skulle äta, velig som jag är;)
Sedan åkte vi till Helena och Tobias och kollade på Eurovision! Jag tycker Robin är duktig faktiskt! Tycker låten också är speciell så tyckte vi skulle haft chans igen. Men Danmark var också jättebra! Jag blev så himla trött där i soffan, tror kroppen sa till mig att den var lite trött för jag hade ont överallt och kände mig hängig. Men efter en natts sömn mådde jag bättre och i morse åkte jag till jobbet för lite utvecklingsarbete och så fick jag hjälp med domar-plugget av snälla Linus:) så nu känns det mycket bättre och ska nästan bli kul att döma:) hoppas det känns så nästa helg också...

Efter lite jobb åkte jag och älsklingen på lite söndags mys! Först till Ulva Kvarn där det är bakluckeloppis och där hittade vi som vanligt ett spel! Cluedo vart det den här gången:) 20 kr, vilket kap!
Sedan bar det vidare till gränby för lunch lite shopping och glass!! Mums!
Sedan åkte vi och handlade och hemma tog vi det lugnt ett tag innan vi åt superfin och fräsch sallad till middag och åkte till Leena och Tobias:) där pysslade jag och Helena (gör ett hemligt projekt;) och Pär och Tobias kollade på nån match... Skojja!! Tyckte det var jättekul att de vann! Och kom ihåg det är dem som vinner inte "vi" som många säger så fort svenska lag vinner i idrott. Men när de förlorar, då är det dem såklart... Förstår inte riktigt det där...

Nej nu går ögonen i kors!

Hoppas ni haft en bra helg!
Imorgon ny vecka, nya möjligheter och framförallt USM till helgen!!


Puss på er
//Linn

Only teardrops...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0